sjuk sjukare sjukast

Att vara sjuk är jättetrist! - Nästa gång tänker jag inte vara sjuk alls.
 

Man får inte gå på dagis när man är sjuk!? - Jag är upprörd, jag bestämde INTE att jag skulle bli sjuk.
 
Jag har smittat mamma - hon säger att det är värre att vara förkyld än att föda barn!? och hon känner sig som en överkörd gärvling!? - Hon är alltså jättesjuk.
 
Supermorsan med super immunförsvaret var nog ingen supermorsa med super immunförsvar trots allt.
 
Det är ju såklart mest synd om mig, därför krävde jag glass idag ( man får äta glass när man är sjuk) dock vet jag inte om jag tyckte om det!?
 
BTW jag var till doktorn idag - Jag var jätteduktig.( FICK INGEN LEKSAK)
 
Jag fick ett stick i fingret och sa inte ett ljud och rörde inte en min. Jag fick dela rum med tant Eivor  - hon kom inte i håg sitt personnr, tokis-tant.
 
En annan tant vinka åt mig och ville bli min kompis - hon var dock lite för gammal och jag tror inte vi har samma intressen. Jag vet inte ens vad hon hette.
 
Imorgon ska jag inte gå på dagis - för jag är sjuk.
 
 
 

HEJRÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback