Mördarbacke och förskola

Varken mamma eller pappa vill lämna mig på dagis!
 
Först måste man kliva upp tidigt.
 
sen måste man bestiga världens största mördarbacke.
 
Sen ska man ta sig in genom dörren med 711 grejer + mig.
 
Och sen vinkar jag knappt hej.
 
 

Att hämta mig på dagis låter ju snäppet roligare!?
 
Ingen direkt respons då heller - nämen tjena morsan är du här oxå!? kul för dig.
 
Jag har förmodligen bajsat och mamma och pappa hoppas att det inte blir nått läckage på vägen hem. Dom har bett mig bajsa på dagis, inte så lätt att göra det på beställning - jag funkar inte så. Och förnekelse funkar inte heller - sådeså.
 
Jag har antagligen inte sovit och är jättetrött (läs sur). Har jag sovit är jag mer medgörlig (dvs inte riktigt vaken).
 
Dags att kämpa sig ut genom dörren, fortf 711 saker, kanske en strumpa eller vante mindre. Jag hjälper inte till ett dugg, hänger som en handväska utan handtag på morsan eller farsan. ( jobbigt att arbeta på dagiset hela dagen).
 
Mördarbacken är inte ett dugg jobbig men morsan låter som ett ånglok och svettas som en gris, när vi bestigit TRAPPEN upp till oss.
 
 
Härligt är var det är
 
 
 
STARTklar - mot förskolan!
 
 
Hejrå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback