kindergarten

 
Jag skulle mer kalla det kinderöverraskning. Dock får vi ingen choklad, men jisses vilken överasskning och leksaker, wohoo!
 
Det är ungefär som att åka på semester.

Hela placet kryllar av små människor, som mig. Jag trodde jag drömde tills en unge satte sig på mig!?
 
märkligt väkommnande!
 
Buskungen (en annan kille) klämde in mig i ett hörn, när vi lekte med tågbanan!? Han vet inte att det är jag som är den NYA buskungen. Jag flyttade mig inte en mm - sådeså.
 
BTW så har jag och E (en tjej) dispans på samlingen - det betyder att vi "får" göra hur mycket hyss vi vill, bara för att vi är nya.
 
Jag har börjat med att lära ALLA på avdelningen att krypa igen - kryper man, får man.
 
Sen har jag visat alla hur man möblerar om, drar ut sladdar, leker med dörrar och rymmer.
 
Jag jobbar på att lära dom dansa - nya steg varjedag.
 
Det finns fröknar oxå - jag jobbar på att charma läppen av dom höhö - jag kan lära dom dansa oxå.
 
Mamma och pappa var oxå med på dagis (dom satt på en stol och drack kaffe) - morsan har varit helt slut när vi kommit hem och även tvingat mig blunda en stund!?
 
Okejrå en stund bara för fridens skull - morsan är så sur när hon är trött.
 
 
Jag har bara gråtit en gång - jag trilla men det gick ju bra ju ( JAG FICK NAPPEN).
 
När pappa lämnade mig - vinka jag hejdå och grät inte ens lite. ( inte pappa heller, eller!?)
 
Morsan har inte haft modet att lämna mig ännu!? Jag kommer inte gråta  (men morsan kommer bergis böla).
 
Jag blir väldigt glad när mamma eller pappa hämtar mig - kan ju inte sova på dagis heller!?
 
En gång somna jag på dagis - men mamma hämtade mig ändå, det var ju bra.
 

Jag är i varjefall skitduktig - morsan lider fortf av seperationsångest och hör mig fast jag inte ens är hemma?
 
Slappna av morsan - ta ett bad vetja.
 
 
Ja det var väll typ det - i morgon börjar en ny vecka. Man fick tydligen inte leka på dagis på helger!?
 
 
Hejrå
 

Kommentarer
Postat av: cajsa

Vilka fina bilder på killen=)

2012-09-14 @ 12:23:49
URL: http://www.bozzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback