VAB

Morsan och farsan släpade iväg mig till doktorn!?
 
Jag sover tydligen inte på natten - vilket tydligen är en sjukdom!? "morderna föräldrar"
 
Morsan sover inte heller på natten (ofrivilligt val) men slipper gå till doktorn!?
 
Skillnaden är att jag ser ut som en prickig-korv och inte hon.
 
tänk er en prickig-korv som ser ut som mig - där är vi nu.
 
 
Hur som haver har jag höstblåsor!?
 
 
Jag har dom i munnen, runt munnen, på fotlerderna, på och i baken!? tur att jag inte ytlig eller så ofta naken.
 
Jag är snygg  - ALLTID och korv är gott.
 
Så idag vabba morsan medans jag städa.
 
 
Någon måste ju göra det oxå.
 
 
Hejrå...
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Va kul att du kommenterade för jag hade tappat bort din blogg helt=S =) men nu så ska ja vällyckas hålla reda på den=) är allt bra? nöjd över kläderna? såg några på bilder ja kände igen=) går de bra med dagis han hade nyss börjat va? jag har varit på möte idag o så börjar inskolningen på måndag. nervööös=S...

2012-10-16 @ 21:57:50
URL: http://www.bozzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback