Städmani

Damtussar är bara ett bevis på att man har annat att göra än att städa - Hemma hos oss gör mamma och pappa inget annat än städar!?
 
Har dom inget annat att göra!? Jag måste vara en väldigt "väldresserat" barn.
 
 
I lördags började dom i panik tokstäda!? Hela lägenheten skinande ren och personen som kom, gick inte längre in än till hallen!?
 
GALET.
 
Personen tog min gåstol!? och gick.
 
 
 Kan hända att jag inte leker med den speciellt mycket ( den har stått i källaren) men den är ju MIN!?.
 
hmp..
 
I söndags frågade pappa (han skulle ha kalas) mamma om dom skulle städa! men mamma mena att det vara ju bara mormor och TB som skulle komma. Och det var ju ganska städat.
 
(dom städa ju dagen innan då personen snodde min gåstol)
 
Ändå städa dom som två duracell kaniner!? Någon här hemma måste ju stöka ner massor!?
 
Hejrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback