Björnen sover björnen sover....

På dagis sover vi i ett och samma rum. Massor av små människor på massor av små madrasser.
 
Mamma är rätt förvånad att dom får mig att sova - sova i ett rum fullt med kids.
 
Jag skulle dock sova bättre om inte kidsen ville kramas med mig när jag sover.
 
Inte mitt fel att dom väcker "björnen" lixom.
 
En gång ålade sig en sådan där liten person i sömnen och la sig tätt tätt intill mig -  alltså jättenära, det fanns lixom inte så mycket att göra än att vakna, sätta sig upp, dansa och klappa händerna.
 
SKITGLAD - (PLAYTIME) - och där hade jag sovit klart.
 
Det var minst sagt en ilsken och trött liten Björn mamma och pappa fick med sig hem sen.
 
Så det kan bli!
 
 
 
 
Hejrå tokisar
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh va kul o praktisera där!!! Avis som fasiken!!=)
har ni kvar nå räv eller älgset hos er? röda tröjan med blå muddar o byxor med massa rävar eller grönt älgset de med en älg på tröjan o massa på byxan? i 92. slut på webshoppen o ja kommer inte iväg nått till nån affär. Annars hör ja med min låssas-syster i västerås om de finns där. jag är alltis då sen på o komma på vilka kläder jag gillar o när jag väl kommer på de e de oftast slut, suck! haha..
Macken ja jobbat på har ju lagts ner så from 1 nov är jag arbetslös. Söker massa jobb o håller på o sätta upp mej på vikarielistan på förskolan=) de e ett jobb jag länge velat ha o kan man få vikariera lite e ju de toppen!=) ja de blir väl sjuka hela tiden när de börjar på dagis, tråkigt nog.
kul att de går bra på dagis iaf! hur gammal va Jack? när va han född? visst va han o Filip nästan lika gamla?

2012-10-17 @ 12:48:23
URL: http://www.bozzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback