Tänk om

Mamma sa ett scenario till pappa.
 
- Om mamma (min mormor) och TB skulle vara barnvakt och Jack skulle sätta i halsen så skulle ju mamma få panik och TB skulle fixa!.
 
Pappa höll med.
 
 
Här hemma är det precis lika,  mamma får panik och pappa fixar, fast bara tills mamma tycker att pappa inte fixar rätt och tar över och menar att pappa är för panikslagen!?
 
Ja förvirrande jag vet - Tur att jag inte sätter i halsen så ofta - typ aldrig.
 
Hönsmorsa AB - tror att det är ett syndrom alla mammor har.
 
Och pappor är typiska tofflor!?. Chillar och gör som mammorna vill.
 
(Kortet nedanför, taget för någon dag sen - pappas första sovmorgen sen länge tillbaka)
 
Han är snäll min pappa som tänker på mamma som är gammal.
 
 
Morsan är ju så ball att hon låter mig äta välling själv nu för tiden - noll kontroll.
 
 
Hejrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback