Long time no see

I am alive, I am back!
 
Under tiden jag varit borta har jag lärt mig engelska!? Nooo just kidding höhöhö
 
Jag "arbetar" på dagis, pappa i skolan och mamma "jobbar" på polarn och pyret, så jag har inte haft tid.
 
Nu har mamma dock bytt ut polarn mot skolan. Så nu ska vi åka tåg hela dagarna!.
 
(Jag tycker om att åka allt man slipper sitta fastspänd i - som typ bil.)
 
Neje inte varje dag men kanske en dag!? Mamma måste plugga och jag har som sagt fullt upp med att göra dagisfröknarna gråhåriga.
 
 
Jag klättrar - oj vad jag klättrar.
 
Enligt fröknarna klättrar jag upp på en stol och sitter där för att klättra ner och göra samma sak igen hela dagarna!? Mamma börjar bli orolig och måste fråga om jag leker med något barn någon gång eller om det är stolen som gäller.
 
Hemma gömmer "dom" sakerna jag klättarar på!? Vilket inte gör så himla mycket, jag får ju nya saker att klättra på stup i kvarten. Idag kom dom hem med ett trasigt pusse!? Pussel är dock inte så roliga att klättra på - dom kan man bara stå på.
 
När jag inte klättrar springer jag. Sällan jag är still faktiskt - det är sällan jag går med på att vara still.
 
Från jaga och klättring  - Jag har fått en ny mössa, så nu har jag 4!? Man kan ju undra vad jag ska ha dom andra tre till!? Valmöjlighet säger mamma, pappa säger inte så mycket och jag vill inte ha mössa alls.
 
Pappa säger till mamma - Du blir glad av att köpa mössor så då får du gärna köpa 10miljoner mössor!.
 
 
 
Hejrå tokstollar

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad pluggar du för nåt? :)

Svar: Jag ska plugga historia tills i jan - då blir det bla företagsekonomi och webbdesign =)
Mikaela Davidsson

2012-11-06 @ 08:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback