Grönt är skönt

Jaha

nu var det lixom klart!?

Jag har haft klänning och en "gubbe" har skvätt vatten på mitt huvud.

Jag heter nu Jack?

Jag skötte mig såklart hela tiden förutom när allt var slut och jag inte fick leka med ljuset!

MITT LJUS, MORR!!

Det som var mest konstigt var inte att en gubbe lyfte upp mig i luften likt en knölig potatis!? Nä det mest konstiga var att det satt 1000 människor och stirrade på mig?

Jisses vad fin jag måste ha varit i klänning.

Jag var nog inte bara fin, jag var nog snygg!? eftersom jag även fick en massa paket!







Tack även för alla slantar jag fått på mitt konto - Jag är rik.

Och tack för alla god råd på vägen - Jag tänker INTE kolla på Rocky 5










Eftersom mamma och pappa (mamma lite mer) varit så stressad över dopet så glömde hon och pappa bort att dom skulle till bvc med mig i tisdags, om jag ska vara ärlig så gör det inte så mycket ( jag skulle få en spruta i benen) jag klarar mig.

Sånt som händer morsan.

Tack och hej, leverpastej

PS.jag har hunnit blivit 6 månader och 1 vecka och 3 dagar nu - STOR KILLE DS.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa men kommer väl förhoppningsvis in i matdjungeln bara man "börjar" ingen panik än, men jag blev fundersam....o ännu mer fundersam när varken bvc sköterskan el dietisten visste hur man skulle göra :P



Duu, snygga vår jackan som Jack fått, beställde ni den från e-shopen? verkar inte finnas i butik, iallafall inte i sandviken..personalen visste inte vad jag prata om för jacka heller :P

2012-03-17 @ 09:20:56
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback