6 månaderskontroll vid "7" månader?

Idag har jag varit på BVC och 6 månaders läkarkontroll!?

Ja jag vet, det är skit konstigt eftersom jag nästan är 7månader.

Så här gick det till....


Mamma var helt 100 på att vi skulle till bvc den 10 mars?

Och pappa litar på mamma.

10 mars är en lördag -BVC är stängt


I vilket fall så fick vi en ny tid - idag!


Jag kanske var den tuffaste kidden i stan - fick två sprutor, en i vardera ben och grät bara lite i en sek.

Ni kan kalla mig STENCOOL Engstedt.


Jag är nu 72cm LÅNG och väger 10200. Jag forsätter växa på längden medans vikten planat ut, men det gör inget jag är välmående så det finns att ta av (precis som det ska vara) och enligt morsan rör jag på mig konstant hela tiden - även när jag sover!.


Nya grejen är att snurra från rygg till mage för att sen skrika eftersom jag hatar att ligga på mage!?

Jag "kryper" baklänges - enklast så.


Jag är 6 månader och 3 veckor snart 7 månader och skitstor.


Morsan är snart 30 - hon gillar inte när jag säger det!?

Och pappa är bara 25!?


Hejrå





(kundvagnspremiär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback