Tänder och faser - inte att leka med...

Jag är inne i en 9 månaders fas som är ett rent helvete säger morsan!?

Sen har jag fått en tand - eller den är halv just nu!?

Morsan blir gråhårig och farsan vet inte vad han ska ta sig till!? - Jag är minst sagt a pain in the ass just nu?


Ibland är jag GLAD - alltid nått.


Jag har precis börjat äta mat igen - Mamma är jättelycklig! Hon är mindre lycklig när jag bestämmer mig för att hänga över barnstolen och spotta maten på golvet!

Jag har oxå börjat "äta" mat själv. Antingen med sked eller händerna, händerna är lättast.

mamma såg nämligen en bild framför sig, jag 15 bast och pappa sitter fortf och matar mig!?


Curlingföräldrar noo shit....


Jag är inte skitduktig på att "äta" själv men 3 av 15 små smörgåsbitar med leverpastej åt jag idag, resten hamna på golvet. Visserligen åt jag dom med hjälp från mamma och pappa, varför äta själv när man får hjälp!?


Iam the king och i detta rike styr jag, Jack den allsmäktige.


Ja ni fattar!





Hittade en bild  - pappa tycker att vi är söta när vi sover. (Stillsamt, skönt och framförallt tyst)

Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback