Semester!?

Morsan och farsan ska på semester i morgon!?
 
Sova på fjant hotell och fjanta!
 
Jag får såklart inte följa med mamma och pappa!.
 
Jag ska leka med faster Sara - Bli ompysslad och stå i centrum som den stjärnan jag är.
 
Mamma kommer troligtvis vakna varje halvtimme för att kolla så att jag andas och har det bra - fast jag inte ens är där - för så är min mamma. ( så hon kommer vara tröttare än vanligt)
 
Pappa som antagligen ser fram emot sin sovmorgon och som vanligtvis inte störs av mammas beteende och kan sova trots att jag skriker hysteriskt, kommer säkerligen vakna av att mamma tassar runt och letar efter mig på hotellrummet. Hon kommer bergis viska i pappas öra - Andas Jack!?
 
 
Undrar just vem som ska på semester höhö
 
Mumsa chocklad och dricka bubbel - jo men visst - dom kommer ju LÄNGTA ihjäl sig efter mig!
 
 
Jag tänker då äta mina majskrokar och dricka min osockrade festis och bara njuta av min semester - Yeeeee vad jag är ball!
 
 
 
Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback