Promenadsoffa

Min mamma och pappa har börjat äta sallad och "kött" ingen potatis eller pasta eller ris och slutat äta snask!

TRAMS.


Min mamma äter inte hästar,kossor, grisar, hundar, katter osv bara kycklingar och fiskar.


Mamma och pappa är nu helt galna och mamma skulle bergis kunna gluffsa i sig 10kg godis och pappa skulle bergis kunna trycka i sig 100 pizzor.

TOKSTOLLAR.


Själv dricker jag mjölk och äter smakisar och livet leker.



I går skulle vi ut och gå och hem kom vi med en soffa!?

NEJE vi får den i morgon, mamma och pappa orka inte bära och jag ville inte höhö.

Jag får tydligen inte kräkas i den bara dregla!?


I morgon ska pappa till skolan så jag får leka med morsan hela dagen.
Jag kan inte lova att jag inte tänker gråta men jag ska försöka låta bli höhö


Igår var vi till Afrika höhö, neeeee vi var till Robin och Marie och åt kladdkaka eller jag kolla på och dom andra åt.

som vanligt.

Annars har jag bara legat naken på en handuk på golvet och ålat runt på mage.

Mamma och pappa stirrade förundrat på mig och undrade vad jag höll på med!?


Jag vet inte själv men jag såg rolig ut.

Jag skratta och mamma skratta och pappa med.

Där låg jag på mage som en säl med ansiktet rätt ner i handduken och armarna rätt ut och tokskrattade med rumpan rätt upp i vädret!?

tokigt värre, var det verkligen jag!?

I vanliga fall brukar jag gråta när jag ligger på mage - Kläder är eländigt.


Undrar om tant Marie brukar åla runt på golvet naken och skratta!?

Det gör hon bergis.

Latjo lajbans ju.


Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback