Snattare

Mamma och pappa "snodde" en pepparkaka när vi var på BVC i går.

2 st.

Jag fick ju såklart ingen.

Jag växer så allt knakar, 68,3 lång fast mamma och pappa tror att jag är längre, Jacksson mäter mig med böjt ben!?

Jag väger i varjefall inte över 10 kg som min knäppa pappa trodde, farmor var med på ett hörn hon oxå, men hon är inte knäpp hon bara "gissa" fel hon med.

Mamma har som vanligt alltid rätt

Jag väger 8985g

Jag följer fortf min kurva men vikten börjar plana ut och går rakt fram och inte uppåt, vilket inte gör nått, allt är som det ska säger Jacksson.

Jag erkänner jag har börjat motionera mer, flaxar lite extra med både armar och ben, höhö.

Jacksson kollar fortf förundrat på mamma och pappa och undrar vart min längd kommer i från.

Jag kommer bli flera tusen meter jättelång, bergis.

En tand är det minsan som lurar och gör ont. - Snart kan jag bitas.

Annars chillar jag på som vanligt, dreglar, äter smakisar, sveper mjölk och prutar och skiter.

Jag har hunnit fylla 4 månader och 2 veckor och är snart jättestor.

Jag vägrar fortf att rulla runt, men om jag ska vara ärlig så struntar jag i om jag kan rulla från mage till rygg!?

Jag är skit snygg ändå.

Häromdagen då farmor var barnvakt, fick jag julklappar, tokigt va.

Jag fick en trumpet av Anders och seija, höhö nejje ingen riktig toksnören.

Jag gillar den och den gillar mig.

Av gammelfarmor fick jag en tomte, pyjamas och en till leksak.

Jag har nu 1000 saker.

Mormor kom med ett gåträd som jag fått av min tremänning Axel. Så nu kommer jag snart springa som en virvelvind.

Pappa får dåndimpen på alla saker, jag tror att han bara är avundsjuk och han leker bergis med dom när jag sover!?

Det förklarar varför han är så trött kl halv 3 på nätterna.

Jag har blivit besvärlig säger mamma och pappa.

Jag vaknar på natten och ler!

?

Jag är så söt.


Min mamma och pappa älskar mig.

Hejrå

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha. Han är för rolig Jack!! Jag och Jennie pratade om att komma och hälsa på.. :) Jag hör av mig om det.. kram

2012-01-13 @ 08:56:43
URL: http://alsenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback