kaninstjärthuve

Kaninstjärthuve!

Det var inte jag som kom på det!?

Min mamma och pappa kan vara så pinsamma.

Ibland undrar jag vart dom kommer i från!?

Tantens mössa såg visserligen ut som en kaninrumpa men hon kanske gillar kanin stjärtar?

pappa töntade med att säga kaninstjärthuve mellanlågt hela tiden (han våga ju inte säga det högt) och mamma garva så att hon höll på att kissa i brallan!?

pinsamt värre.

Jag låg där i vagnen och ville bara försvinna, typ.

Vem kommer på ett sånt ord btw? Kaninstjärthuve?

Jo min mamma och pappa!




hejrå


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom är stora pojkar nu, går såå snabbt! Jag blev chockad..o jag tror han blev lika chockad själv :)

Såg ut lite som -"shit,vad hände" :)

2012-01-25 @ 16:28:15
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback