Ny "bil"

Mamma och pappa vill köpa en ny "bil" åt mig.


Men hur mamma än vrider och vänder på det så lutar det åt att min fina "bil" blir kvar.

Den är lila.


Efter att ha googlat och googlat och tjatat på att pappa ska googla så har hon bara hittat en massa bra saker om "bilen".

Ok ok, ja ja ja, jag pratar om min vagn.


Mamma och pappa är supernöjda.

Den har lixom allt.

Den är snygg, den är lättkörd, den är stabil, den funakar i alla väder och superbra pris.


Jaha tänker ni, varför ska dom sälja den!?


Jo för att inte sittdelen är vändbar?

Jag har inga problem med att sitta frammåt, jag har det kanonbra.

Det är morsan som måste glo på mig hela tiden!?

Det finns en tittlucka i sufletten som gör att hon håller sig lugn, men hon hade önskat att den "perfekta" vagnen skulle ha varit vändbar.





Känner jag mamma så får lila faran stanna.

Dom goda sakerna väger lixom över tungt.

Jag förstår inte - JAG ÄR JU NÖJD!?


knäppmamma höhö.

hejrå toksnören



Kommentarer
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: ja det blir väl så, att när man är mitt i den där hemska smärtan så tar man emot precis vad som helst bara man får slippa lida, haha :)



Vi får se hur det går helt enkelt, 21 dagar kvar till bf nu.. nervöst..

2012-02-11 @ 23:31:50
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: ja det känns redan som varje dag är ett år, haha. så räknar jag med att gå över också, kommer nog hinna lessna hundra gånger om innan det är klart :P



Tack för tipsen, jag tror och hoppas allt ska gå bra =)



Kram

2012-02-12 @ 15:41:54
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback