Mamma hade en dålig dag

Häromdagen så vägrade jag sova middag.

Pappa drog till skolan och mamma fick nyvaket ta över en grinig bebis.

(mamma hade inte fått sova så bra)

Det uppskattades sådär.

Morsan och jag är identiska när det gäller sömn och humör.

Och ni kan bara gissa vad som hände!?

Jag grät och morsan grät och jag grät för att morsan grät och sen höll det på sådär?

Pappa som fick dåligt samvete för att han lämnat en grinig unge med en nyvaken trött mamma, vände och åkte hem igen!

VILKEN PAPPA VA!

Superpappan alla vill ha.

Mamma var fortf kocko när pappa kom hem, men mamma är sån - Lite löjlig höhö

Jag var iofs fortf jättesur men inte kocko och verkligen inte löjlig höhö.

Pappa var glad i varjefall att se oss.

TUR ATT VI HAR PAPPA! Som styr upp Davidsson x2

Hade inte pappa kommit hem hade vi nog suttit och gråtit ikapp fortf.




Puss på mamma.

Hejrå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback