"Tomma hot"

Busig!?
 
Jag har ingen aning om vad dom menar, såklart!
 
 
Mamma får ju lixom skylla sig själv om hon har gitarren ståendes på golvet.
 
Och även fast jag förstår NEJ och  ajabaja -  så är det ju ingen som säger att jag måste göra som dom säger.
 
Det är ingen som gör som jag säger!
 
Mamma har testat ge mig utegångsförbud.
 
En gång fick jag utegångsförbud i en hel månad varje gång jag klappa gitarren - det slutade med ett helt år.
 
Godisförbud och indragen veckopeng - funkade inte heller.
 
 
Jag anser att ge mig ett förbud och dra in på nått jag inte ens får, är ju mest bara korkat höhö
 
(Jag får lixom majskrokar och sen månadspeng av mormor och TB, varken godis eller veckopeng)
 
Så jag kan bara skratta åt dom och klappa vidare på gitarren - Klapp klapp.
 
 
Mamma menar att det är innestående förbud tills jag blir äldre!?
 
Hon bara skoja - vid det laget har morsan, tanten redan glömt bort dom tomma "hoten" och farsan han glömde bort det redan dagen efter jag fick dom - bergis.
 
 
Oskyldig och söt.
 
Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback