Play and learn

När ska mamma och pappa lära sig vad som är roligt!?
 
En bal toapapper och sen är jag lycklig.
 
 
Ok då - leksakerna är lite fräna.
 
Jag fick ett garage och jag roar mig med att stoppa in alla leksaker jag har i garage hissen!
 
Alla, stora som små.
 
 I morse kämpade jag med att få in korven  - hundleksaken som piper. Den fick inte plats, men envis som jag är så försökte jag tills pappa gav upp!?
 
Ibland försöker jag sätta mig på det - men det får jag tydligen inte.
 
Giraffen jag fick, den man stoppar bollar i munnen är ju en pice of cake - jag fatta ju direkt hur det skulle gå till, så jag visa mamma och sen kröp jag därifrån.
 
Sen fick jag en brandbil, den låter och jag är inte riktigt överens med ljudet. Jag kommer antagligen INTE bli en brandman, polisman eller en ambulansman. Jag har funderat på Ninja eller trummis. Ev operasångare.
 
 
 

Hejrå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback