P-A-R-T-Y

Jaha - då har man fyllt 1 år.
 
Jag är inte längre en bebis, jag är en dude - Det heter så när man fyller 1! yeee.
 
 
För det första så var jag JÄTTE förkyld på min födelsedag - ja ni morsor pratar om att föda barn!? ni ska bara veta hur det är när dudes är sjuka.
 
Och för det andra borde det vara förbjudet att trilla och slå sig när man fyller 1 år.
 
Mamma fick panik när hon såg munnen fyllas med flera liter blod och när mamma fick panik då fick pappa panik!? Herre jisses hur ska det bli när jag sågar mig i benet eller bryter båda armarna!?
 
Dom kommer ju bergis gråta.
 
höhö - töntar.
 
 
När man blir en dude kan det hända att man får ha fler födelsedagar
 
Dagen innan jag fyllde år fick jag brev på posten! - en slant av gammelfarmor och gammelfarfar
 
 
På morgonen när jag fyllde år, sjöng min mamma och pappa för mig! höhö varför gjorde dom det!? och sen fick jag paket - WOW!
 
Jag fick en skithäftig kartong som det stod brio på och runt om paketen var det skitfräsigt papper som prassla.
( mamma menar att det var klossar och böcker som var själva presenten!?)
 
Sen fick jag en helt egen toarulle - med papper på!?

Kanske världens lyckligaste kille.
 
 
Sen kom mormor och TB - jag fick en EGEN dammsugare, jajjamensan.
 
och ett pussel med kossor och grisar.
 
 
Jag fick tårta - men jag ville inte ha!?  Tokigt säger pappa.
 
 
I går kom Tant Marie och farbror Robin och dom hade oxå paket med sig - till MIG.
 
 
Jag fick en skitstor rund bäver!? som jag döpt till Öh.
 
Och en skit skojsig bok som låter.
 
 
Idag kom ingen med paket!?
 
 


     

 

 
 
 
   
 
 
HEJRÅ...
 

Kommentarer
Postat av: Tok Anna

Kommer med paket när du minst anar de dude ;)

2012-08-30 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback