Gårdsrundan

Idag har vi tittat på djur - kände mig som en liten bonde.
 
 
Morsan hade orutinerat satt på sig vita skor -  fast dom var vita tills pappa körde över dom med vagnen.
 
 
Vi såg hästar, grisar, kaniner och 1000 olika andra djur, typ.
 
 
Om jag fått bestämma hade vi stått på den lilla pallen vid smågrisarna fortfarande, men såklart får jag aldrig bestämma.
 
Grisarna sov och åt mest, vissa bada.
 
Mamma lekte pressfotograf och knäppte kort på allt och allt - hela tiden.
 
Efter allt grisande åkte vi, mamma käka sunkig sallad och pappa käka GRIS i Säter för 100000 miljon kr. Jag åt god yoghurt  från Ica.
 
 
      
 
 
 
 
 
    
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
Det var MYSIGT fast det lukta BAJS överallt.
 
Hejrå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback