Borta bra hemma bäst!?

Vi överlevde semester - allihopa

Morsan sov tydligen inte alls som en drottning i hästens säng! Och pappa vakna kvart över åtta och var förvånad!? - sovmorgon vad är det!?
 
Ingen som drog dom i håret eller sparkade dom i ansiktet - chockerande och väldigt märkligt.
 
Dom trodde att frukost kl 10 var allt för tidigt - men TJENA - Kl halv nio börja dom längta efter kaffe (läs mig).
 
Man måste tydligen vara bebis för att förstå att det var bebisen som var saknad.
 
 
Jag hade löst alla deras problem.
 
 
Jag hade det mysigt hos faster Sara och katten Elsa. Mina kusiner Hanna och Maja fick jag krama och pussa på ett litet tag - vi käka sand och gunga studsmatta - skitcoolt.
 
 
Mamma och pappa prata om att dom käka choklad och drack skumpa!? - Typ som käka sand och studsa rumpa!
 
 
I vilket fall så har mamma och pappa sen vi kom hem från semestern sagt  - Vi behöver semester!?
 
WTF (så får inte jag säga) vi hade ju nyss semester!? eller uppenbarligen bara jag!
 
Tråkigt för dom men man får ju välja sina semstermål väl!? även om dom påstår att semestern var UNDERBAR måtte ju jag haft det snäppet bättre - det kan ju aldrig vara så att jag SKRIKER för mycket!? Och är sur och ARG!?
 
 
 Se så oskyldig och söt jag är.
 
 
Hejrå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback