Besiktning

1 års kollen på BVC = sprutor
 
Morsan var så rädd så hon höll på att kräkas och då var det inte ens hon som skulle få sprutorna!?
 
2 st, en i vardera ben högg dom in i mina lår!? Jag blev skitarg och tydligen är jag jättestark för att vara 12 mån. När man är 18 månader brukar man ha den kraften - FATTAR ni vad stark jag kommer vara när jag är 18 månader eller för den delen 20 bast höhö.
 
Jag var bara arg en sek -  Jag är ju tuff - jag är ju stenhård.
 
Jag är nu 80,3 cm lång och väger 11,180g - ge mig en grön krita och ni kan kalla mig Hulken.
 
Yeeee vad jag är stor.
 
Om 18 månader är nästa besök och jag har bergis växt om mamma - typ lika lång som dom högsta hyllorna i köket, BERGIS!
 
 
En perfekt ( nästan) 12 månaders bebis - stork, stark och BÄST!
 
Hejrå
 

Kommentarer
Postat av: Faster

Om 10 år -> 8 m och 110 kg he he

2012-08-15 @ 05:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback