Hurra

I dag fyller jag 1 månad och på min bemärkelsedag sätter mamma på mig för små kläder?



ok riktigt så små är dom inte, men nästan. Tur att min mage är så söt så det gör inget om den kikar fram.

Star wars outfiten är ju så grymt cool också.


mamma är förlåten.

Eftersom pappa fyller 25 på lördag fick han en tidig present av mig i går  (pappa är så nyfiken och kan inte vänta tills rätt dag) såklart fick han en idol mugg av mig.



han blev super-duper-mega-fantastiskt glad.


Nu gormar mamma att vi ska byta blöja, bäst att göra som hon säger, det har pappa sagt till mig.


1 månads bilder





vink

Kommentarer
Postat av: Erica

Världens sötaste mage - helt klart!

2011-09-28 @ 11:24:21
Postat av: Sandra

Bra, fortsätt heja så grodan kanske förstår att det inte är så farligt utanför magen :) Men allt känns ganska avlägset! Hoppas nåt händer snart! Meen så himla söt han är eran lilla kille..o redan 1 månad,shit vad snabbt det går.

2011-09-28 @ 16:11:59
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback