110828

Föddes världens finaste kille, nämligen jag.




Jag  fick det supercoola namnet JACK Vilmer Davidsson - Engstedt och det passar mig perfekt.

jag fick oxå ett rätt lätt födelsedatum (110828) vilket kan vara bra då det är lätt att komma ihåg när jag fyller år och jag får fina paket.

Jag är en lång kille, föddes som en 55cm lång gosse och vägde 3950g

mamma och pappa undrar fortfarande hur jag kunde vara så stor och hur i allsin dar fick jag plats i mammas mage!?

mamma tänkte berätta om hur ja kom till världen senare, hon är lite trött och påstår att jag är en skrikande nattuggla?

nu ska jag sova.

vink vink.

Kommentarer
Postat av: Leena

Han är verkligen en riktig sötnos :-D

2011-09-09 @ 12:59:19
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Erica

Gullrumpan!!

2011-09-11 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback