Jag i bildform



Så här ser jag ut när jag undrar varför mamma knäpper hundrasjuttioelva kort och i alla olika vinklar på mig!?




Så här ser jag ut när jag är glad.




Så här ser jag ut när jag är ledsen.





Så här ser jag ut när jag är trött.




Så här ser jag ut när jag sover.





Så här ser jag ut när jag är nyvaken.




Så här ser jag ut när jag käkar.




Så här ser jag ut när jag är mätt.






Så här ser jag ut när jag myser.





Så här ser jag ut när jag ligger på mage.




så här ser jag ut när jag tränar.




så här ser jag ut när mamma och pappa provar kläder på mig.




tjipp hej

Kommentarer
Postat av: Angelica

Finaste killen.. Jag älskar kortet när han är mätt.. haha.. ser så där lagomt utslagen ut :) Kram på er!!!

2011-10-05 @ 08:36:17
URL: http://alsenlid.blogg.se/
Postat av: Erica

Gullungen :)

2011-10-05 @ 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback