Pappa

Jag älskar min pappa.

En dag när mamma och jag låg och sov passa pappa på att städa...han hade diskat ALLA 733 flaskor!

Och en annan dag kom han hem med paket till både mig och mamma.

Jag fick en jättefin onepice och mamma fick en jättefin tröja..han kan det där med presenter min daddi.

Vilken snäll pappa jag har.

Han tänker på oss jämt för vi är bäst.

När pappa får pengar i present så tänker han aldrig på att köpa nått åt sig själv, han tänker på att köpa saker till oss alla 3.

Är han inte toppen min pappa så säg!?

Snygg är han oxå! Det har han ärvt av mig höhö.

Ibland brukar pappa skriva små söta lappar åt mamma, jag tycker att det är fjompigt men mamma fnissar och skrattar och blir glad och då blir jag oxå glad höhö.

och i går köpte vi en kakform och pappa väljer såklart en hjärtformad för han älskar oss.

Jag har helt klart världens BÄSTA pappa!

Älskar dig pappa! Även när du sjunger.

Mamma älskar oxå dig fast du dregglar på hennes kudde...höhöhö tok-pappa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback