Tant-chock

Igår, precis när jag hade vaknat kom det en hel drös med tanter och Sören.

Det var Farmor, gammel mormor/morfar och gammel farmor.

Min mamma skulle knäppa kort på alla men hon har blivit lite glömsk sen jag kom till världen, antar att anlednigen är att hon endast tänker på mig nu förtiden. Ni ska bara veta hur många idolbilder hon knäpper på mig lixom!

Jag fick paket

Oj oj oj vad spännande.


Pappa som är så nyfiken öppnade mina paket!?

Fast det gjorde inget jag käkade ändå lunch.





Jag kommer bli den snyggaste bebisen i hela världen höhö.


Farmor förstår att jag är en hungrig kille som ska bli stor och stark.






Nu påpeka mamma att man måste säga tack.


Tack Farmor, tanterna och Sören för dom fina paketen.




Vink vink....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback