pyjamaskris

Jag växer och blir stor och stark.

Mamma gnäller att alla pyjamasar är för små och säger att jag är pyjamaslös.

I natt sov jag i en body, men det gick ju skitbra det oxå.

Mamma undrar hur jag blev så stor så fort, jag  använder redan st 68 flitigt, visserligen lite stort men 62 är jag för lång för.


Tokigt höhö.


Annars så växer jag och har det bra, äter och sover för det mesta.

Ibland är jag vaken och oftast nästan jämt är jag på bra humör.

Min mamma brukar dock säga att jag har ett humör av dess like och det har mamma ärvt av mig.

När man är hungrig eller trött då får man skrika lite grann, om det bara är lite...morsan och farsan brukar dock berätta för mig att jag inte kommer få svälta och att dom är på väg att fixa käk åt mig.

Jag skriker dock ändå, enda tills jag har maten i min mun höhö.

Och att vara trött men inte vilja sova är ganska jobbigt! Då skriker jag en skvätt och sen somnar jag sött.


För övrigt tänkte jag ha pyjamasparty i kväll men det går nog inte - PYJAMASKRIS



tjoho...hejrå


Kommentarer
Postat av: Cicki

Ojoj så stor han blir, min lilla räka har fortfarande byxor i 68 som hon kan ha! :)

2011-10-25 @ 22:47:08
URL: http://onepointforhonesty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback