Önskar

Jag önskar mig.

En bänk diskmaskin till mamma och pappa eftersom dom är världsbäst och eftersom jag äter så mycket och mamma och pappa får diska flaskor hela dagarna.

Om jag inte får en diskmaskin vill jag ha flera flaskor.

Eftersom jag bara gillar vissa flasknappar så är det bäst att köpa mam flaskor och dom måste rymma minst 160ml eftersom jag jobbar på att bli stor och ännu större.




Typ den här...men det går lika bra med den häftigare varianten med skruvbotten (sånna har jag hemma) dom är jättelätta att diska säger mamma och pappa.

Sen önskar jag mig en sån här konstig sak, jag vet inte riktigt vad det är men mamma bad mig snällt att jag skulle önska mig en sån. Det är tydligen en nappflasktorkställning!?






och sist men inte minst önskar jag mig en flaskvärmare, det skulle verkligen vara kanoners.

Allra helst om man hittar en supermega häfftig som är sladdlös så jag kan ta med den ner på stan när jag shoppar loss.

Det är så jobbigt att behöva ta med sig micron.





TJILLEVIPPEN






Kommentarer
Postat av: Erica

jag nappflaskstället är verkligen fyndigt men det är mycket tjusigare det som babyland är som är lila och grönt :)

2011-10-04 @ 15:31:56
URL: http://surpricebox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback