Massage

I fredags tog jag med mamma och pappa på babymassage.

OJ vad många bebbar!

Alla skrek jättehögt och var jätte ledsna fast inte jag såklart!

Jag sympatigrät dock med Tage en gång och sen var jag ju tvungen skrika på mamma och pappa när jag ville ha käk.

Bertil blev oxå jätteledsen fast då grät inte jag.

Sen grät en tjej som jag inte kommer i håg vad hon heter men jag vet att jag blev jätterädd för den bruttan hade pipa hon.

Mira var lite ledsen men jag misstänker att hon hade ont i magen för oj vad hon bajja.

Och den glada bruttan bredvid mig log hela tiden (undrar om hon flörta med mig!?) förutom när det var dags att klä på sig för då grät hon och jag förstår henne det är inte alls roligt att dra en body över huvudet även om jag vant mig ganska bra och inte blir rädd längre.

Allan satt mjölk i halsen men grät inte för det, han var cool.

Liam var chill han med, han var inte ens hungrig!?

Jag skötte mig utmärkt helt enkelt och massage var ju helt ok! Pappa säger att nu får han massera både mamma och mig...höhö



Vi får se hur jag sköter mig nästa gång.

Vink vink

Kommentarer
Postat av: Leena

Åh det är ju bara så mysigt med babymassage! Gick på det med Tova, min yngsta.

2011-10-15 @ 20:56:08
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback