Gittan hjärta Jack

Jag älskar Gittan och älgbrossorna.

Mamma visade mig boken i går och jag sken upp som en sol.

Minst 3-4 gånger fick Gittan mig att le, av att bara kolla på henne.

Fast sen blev jag akut hungrig och jättetrött så jag skrek, åt och somna.


Mamma och pappa är förvånade idag och vet inte riktigt hur det gick till men jag sov hela natten!

mm jag är en duktig kille.

Jag vet inte om mamma och pappa tror mig men det är faktiskt sant.

Vanligtvis brukar jag iofs bara vakna en gång på natten men ingen gång är ju bra mycket bättre.

visst då!?

Och vet ni, när jag vakna så var jag inte jättehungrig, inte ens lite ledsen!? Jag var glad.

När jag var liten ( igår) skrek jag nämligen varje gång det var dags för käk på natten, nu är jag stor.


Tjillevippen..hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback