Borta bra, hemma bäst

Mycket har hänt, jag har hunnit fylla 10 veckor..WOW vad stor jag är.

Mamma brukar säga - vart har min bebis tagit vägen!?

höhö - Här är jag brukar jag säga och skrattar...höhö.

Tok-mamma.


Jag har även hunnit med ett besök på babymassagen, jag åt och sov mig igenom hela alltihopa.

Alla bebbar var nästan där, Tage, Allan, Nessa, Elvira och mira och jag.

Bertil och Liam var nog hemma och tränade i "gymmet" eller gungade i babysittern!?


Äventyr och en tripp till Lem och sen Ockelbo på fest.

Resan börja med att jag skrek och skrek fast jag gillar att åka bil. Mamma tänkte herregud hur ska detta gå.

Jag skojsade bara lite med henne för sen somna jag sött höhö.

Hemma hos mormor skrek jag en skvätt men det vara bara för att morsan och farsan knölat på mig ett par varma jeans bara för att jag skulle vara snygg!?

Jag bytte såklart byxor till mjukisar... sådeså.

Hos farmor och farfar skötte jag mig faktiskt riktigt bra, antar att det var för att jag sovit i bilen så länge och redan skrikit färdigt hor mormor.

HÖHÖ bus-bäbis!

Hos min mormor var Gammelmormor Agda och min gammelmorfar Rune och min mammas morbror Thord och hans tant Ingela.

Min gammelmormor heter Karin men det är roligare att kalla henne Agda och min mammas morbror heter Hans-Olov men Thord passar honom bättre.

Dom kallar mig Gunnar!?

Hos min Farmor och Farfar var det jättemycket folk...lite läskigt men det gick bra.

Jag fick sitta hos faster Sara, jag gillar min faster!.

Sen lekte jag en stund med mina kusiner Hanna och Maja. Jag fick låna deras ormar! höhö fast inga riktiga såklart.


Jag somna rätt snabbt på festen och sen sov jag tills vi kom hem...typ...jobbigt att vara på fest så väl hemma, somna jag snabbt om igen.

Jag har kommit på att jag trivs bäst hemma, hemma på skötbordet där jag kan skratta åt Bosse.

Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback