Tungviktare

Man skulle kunna kalla mig tungviktare men min längd passar min vikt perfekt.

Jag är nu 65cm lång och väger 8200g höhö.

Vissa tycker att det är mycket och vissa andra bebisar som är äldre än mig väger mindre!?

So what!? va ni kanske 55cm lång när ni föddes!?

Nooooo just det.


Man kan inte gå efter ålder man måste gå efter längd, till och med jag fattar det trots att jag bara är 3 månader.


Tar er en titt i spegeln när ni är 65cm lång vetja.

Min läkare var skojig, jag flabbade åt henne.

Och jag var inte sne, jag sa ju det!

Jag var inte alls ledsen även fast mamma trodde att jag skulle vara vedervärdig eftersom jag var så trött!?

Men jag var glad, hela dan.

Eller ok jag grät en gång men det var bara för att jag trodde att en liten flicka tänkta ta min Pål! Jag hörde nämligen henne säga det precis innan hon stod vid min vagn och tittade på mig.

Mamma och pappa förklara att flickan bara ville hälsa, men hmp jag vet inte ja.

Hon sa faktiskt att hon gillade min nalle och ville bergis ha en egen.

Hejrå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback