Tomten

Jag önskar mig!

Blöjor i massor (Libero) i typ st 4-5 beronde på hur mycket jag tjockat på mig höhö.

Våtservetter är bra för rumpan så det kan vara bra att ha.

Sen önskar jag mig MAT (Ersättning Nan1) jag är ett litet matvrak.

Eftersom jag fullständigt ÄLSKAR att bada, skulle det vara extra roligt med några badankor/baddjur.

En badtermometer saknas och min hysteriska morsa är alltid livrädd att vattnet ska vara för varmt, så för fridens skull ge mig en badtermometer.

Jag är helt klart förälskad i min egen spegelbild så en rullspegel och en spjälsängsspegel önskas, man kan aldrig få för många speglar.

Jag gillar att stoppa mina händer i munnen så bitringar är ett förslag, sjukt bra sen när jag får tänder och kan BITAS.

Om jag någon gång ska lära mig att gå BEHÖVER jag en gåstol helst en sån som man kan göra om till en gunga, wieee.

En hoppgunga MÅSTE jag nästan ha, roligt!

Innan jag lär mig gå, måste jag lära mig sitta och det hjälper bumbon mig med och det skulle passa jätte fint här  hemma.


Sen blir jag JÄTTEGLAD för en massa annat oxå, såklart!

tex leksaker för en tuff 4 månaders (och äldre) bebis, moi.











Jag är jättesnäll tomten och söt!

Vink vink

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa jag hoppas att det är så, för det är ganska frusterande...men ska se om jag hittar nåt om det, går ju liksom i perioder!



btw, jack jag älskar din blogg...väldigt underhållande :)fortsätt så :P

2011-11-17 @ 15:17:07
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback