tokiga bebis

Mamma och pappa påstår att jag vaknat på fel sida idag!?

Ö jag förstår inte riktigt vad dom menar ( BIG SMILE).

I vilket fall så fick jag skutta ner i badet, eftersom jag älskar att bada och mamma och pappa orkade inte med en surig bebis.

Dom är så smarta min mamma och pappa för visst blev jag en glad bebis och ännu gladare blev jag när mamma börja toka sig och sjöng en låt hon gjort helt själv..

tokiga bebisen heter låten och texten går så här:

Tokiga bebis tokiga bebis, tokiga bebis, tokiga bebis osv...

Mamma såg jätterolig ut och hon fånade sig lite extra med en tokig dans, jag garva nästan läppen av mig.

höhö hon är bra rolig min mamma.

Pappa försökte göra likadant som mamma!? men pappa var inte alls lika "bra" som mamma (det var ju ändå mammas sång och pappa kunde ju inte direkt dansa i badet).

Pappa såg rolig ut ändå och jag fnissade såklart åt honom med.

1-0 till mamma och pappa.

Tok- föräldrar


Höhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback