solstråle i regnrusket

Idag har det varit en sån där superbra dag tycker mamma och pappa.

Jag har tydligen varit på strålande humör.

Jag håller visserligen med om det, men enligt mig själv är alla dagar bra och jag är såklart alltid på strålande humör.

Kan väl aldrig tänka mig att jag skulle vara besvärlig någon gång!?

Igår kissa jag på mamma höhö.

I vanliga fall brukar jag bara kissa på pappa men det börjar bli ganska tråkigt då pappa är så van.

Pappa går alltid runt med kiss på tröjan höhö.

Näeeee jag skojar bara höhö.

Tokigt.

Mamma däremot är inte van och blev nog lite förvånad när hon märkte vad jag faktiskt gjorde höhö.

Mamma såg tokrolig ut så jag kunde inte låta bli att flabba åt henne höhö.

Ja ja ja jag vet jag har kissat mig själv i ansiktet - JÄTTEROLIGT hmp.


Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback