smeknamn

Jag har kanske 1000 olika smeknamn.

Knorris eller varför inte mini-ninjan!?

Mamma påstår som vanligt att jag härjar om nätterna i sömnen. Knorrar som en knorris och flaxar som värsta ninjan.

Mini godzillan får jag ofta heta när jag är besvärlig och inte vill som mamma eller pappa vill höhö.

Jag förvandlas ganska snabbt till en sovande minigris efter ett tag.

Skrotis eller gosboll är två av namnen som är ganska söta och jag är ju söt höhö.

Tok-unge/ Tok-boll är ju bara så tokigt men bara gilla läget med tokiga föräldrar.

Sen har vi ju fisrumpa, pruttunge och bajsboll oxå som är mindre smickrande, men visst jag skrattar och antar att jag ärvt kiss och bajshumorn från mamma och pappa.

Konstigt hur det kan vara!? Jag ärver bara dom dåliga sidorna av mamma och pappa medans dom bara ärver dom bra av mig!?..

TJOCKIS får jag höra stup i ett av pappa!? Jag förstår inte alls vad han menar!? Har pappa kollat sig själv i spegeln eller höhö!

Mormor kallar mig för lill-prinsen höhö när jag blir stor så får hon börja kalla mig the king.

Gunnar är ett namn som mamma och pappa kom på när jag låg i magen, ett så kallat arbetsnamn.

Jag tycker inte att jag ska behöva "lida" för nått som mamma och pappa kommit på, så hädanefter får alla som kallar mig Gunnar, kalla mamma och pappa för Gunnar.

SÅDESÅ.

Hejrå hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback