Slänga sig i väggen

Mamma och pappa förstod ganska snabbt att jag inte tänker gå med på några nya "bättre" rutiner!


Dom kan slänga sig i väggen!

Idag körde vi på dom gamla BÄTTRE rutinerna enligt mig själv och jag är ganska säker på att mamma och pappa håller med.


Gud vad jag har sovit när jag sovit och skrattat när jag skrattat.

Skrikit har jag inte gjort alls! eller ja inte märkbart i varjefall.


Jag sov middag så länge att jag han kissa 1000 gånger och blöjan läckte, hela jag, hela mamma och soffan + mitt täcke blev kissigt, men det gjorde inget för gud så skönt jag sov.

Mamma trodde såklart att det var svett!? Hon påstår att jag svettas mycket!?.

PS. i natt/morse fick jag hoppa över till mamma, efter en hård "party" natt som pappa kallar det. Sa ju att jag skulle hamna där igen. DS


Hejrå hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback