Pms bebis.

FY FABIAN!

Usch usch...

Idag blev jag jätteledsen.

För det första var jag inte på något solskens humör.

Mamma och pappa "slet" upp mig så fort jag vaknat och på med yttekläder och ner i vagnen och på bussen och hej och hå.

Jag var sur, jättesur.

Mamma sa till pappa, hur kan en liten bebis se så fruktansvärt sur ut!?.

Jag är bebisen.

Hon kallade mig även PMS-bebis!?

Hon menar att jag skrattar och gråter om vartannat! hmp.


Vi var på väg till den omtalade sprutan och nu i efterhand så skulle jag låst in mamma och pappa i badrummet och vägrat släppa ut dom.

FY bubblan asså.

Mamma ljög..sprutor är värre än tyeannosarus rex!

inte konstigt att hon är rädd för dom.

Helt oväntat när jag satt och mös i pappas famn kommer två tanter och tar tag i varsit ben och "hugger" mig med en varsin spruta!?

Jag kan lova att jag höll låda och hördes bergis hem till mormor i Lem.

Mamma försökte på alla sätt och vis få mig att förstå att det inte var någon fara!? Den där mamma hon bara luras hela tiden hmp.

Och mamma ska veta att det var minsan inte hon som fick mig att sluta gråta,även om hon tycks tro det.

Det var faktiskt dom fina bilderna på väggen som mamma visade mig som fick mig att förvandlas från skriket till en harmlös liten mus.!

sådeså.


Efter sprutan fortsatte jag vara en harmlös liten mus, jag skrattade till och med.

Och sen har jag varit ganska glad, trots två plåster på mina lår.

Man skulle kunna tro att jag redan glömt bort vad dom utsatt mig för.

Så är inte fallet jag kommer i håg och jag minns, minns det som i går,eller hur man nu säger!?.

ONT gjorde det i varjefall och nästa gång får dom BÄRA dit mig, jag vägrar.

På fredag ska mamma ta en spruta, höhö.

Hejrå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback