Låtsas-städar

Dammsugaren var i gång, men ingen städade? tokigt va höhö.

Mamma gjorde ett försök att städa med mig på magen, det funka sådär.

Jag blev trött men kunde omöjligt sova när mamma härja omkring, så jag fick hoppa ur bärselen och ligga i mammas famn medans dammsugaren gick varm.

Jag somna sött och grannarna kommer tro att mamma och pappa har ett välstädat hem, eftersom mamma och pappa kommer få dammsuga senare idag igen (fast på riktigt) och eftersom mamma påstår att dammsugaren är ett kanon knep att få mig att somna antar jag att dammsugaren kommer gå varm ofta..fniss.



Tjollahopp.



Kommentarer
Postat av: eva-lena

Åh, vad fin bloggen blev när du ändrat. Den var fin också innan såklart! kram

2011-11-02 @ 19:12:33
URL: http://lillelillebror.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback