Hipp hipp hurrej

Idag fyller jag 3 månader och med det firar vi med ett besök på sjukhuset

Hurrej!?

Jag är inte sjuk eller så.

Men när jag var liten så var jag lite sne!? Ja det var så dom sa, läkarna.


Jag är i vilket fall inte sne längre, sådeså.


I vilket fall så var det exakt 3 månaders sen jag låg i mammas mage!? och precis 3 månader sen jag "kröp" ut.

Mamma kommer i håg det som igår säger hon och ser minst sagt lidande ut!? Pain in the ass!? (Ont i stjärten och jobbigt) hmm undrar om jag nöp henne på vägen ut? eller kanske bet henne, näeeee jag har ju inga tänder höhö.


I vilket fall så ler både mamma och pappa så fort dom ser mig och för att göra dom lyckligare ler jag tillbaka.

Är jag inte härlig så säg!

Vink vink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback