Hemma hos mig!

Varje kväll somnar jag i min säng men vaknar kl 8.00 i mammas och pappas säng, bredvid mamma!?

Mamma kör lite magmassage på mig och jag pruttar hej vilt.

Sen käkar jag en skvätt och runt 9 slocknar jag om, sover oftast till kl 10.

kl 10 är det dags för käk igen, oftast somnar jag om, ibland håller jag mig vaken till kl 11.

Det blir vanligtvis käk Kl 12 ibland lite senare.

Jag brukar variera med 2 till 4 timmar i mellan...mamma och pappa får lista ut själva dag för dag när det är jag vill vänta 2,3,4 timmar.

Det kan bli rätt klurigt.

kl 12 när jag käkar har jag varit vaken i en timme och då är jag trött så jag somnar på maten kan man säga.

Jag har börjat sova högst en timme nu, förr sova jag i 30-45 min.

Idag sov jag två timmar i sträck!?

och då  kan det bli så att jag hoppar över maten ibland.

Nästa mål mat blir runt 15.00 och då har jag givetvis sovit där i mellan runt 14.

kl 16 är det dags att sova igen och kl 17,30 är det dags för mat.

Sen är jag så trött vid 18.00 så då sover jag för att vakna runt 18.30-19.00.

När jag vaknat får jag ligga naken och vädra baken, jag får massage och sen skuttar jag ner i badet, kl är då ca 19.00.

Efter badet är det pyjamas på och mitt sista matmål, kl är då ca 20.00.

Jag badar dock inte varje dag och när jag inte badar byts badet ut till tvätt av händer och fötter och ansikte innan jag får massage och pyjamas på.

Efter mitt sista matmål somnar jag och sover för natten.

GODNATT.

Man skulle kunna tro att jag bara äter och sover!?

Men all vaken tid har jag såklart LEKT och gjort annat skoj, ibland rejsar jag med vagnen!

Såklart kan dagarna se lite olika ut men oftast ganska snarlika.

Jag är nöjd och då är mamma och pappa supernöjda.

Är jag inte nöjd är jag hungrig,trött eller har tråkigt.


Hejrå.


Kommentarer
Postat av: sandra

Elton hälsar TJA tillbaka! Känner ni igen byxorna? =)

oj vad jag blir impad av folk med rutiner...här är det totalt rutinlöst :P Men vad duktig han är o sova o vad länge han klarar sig utan mat :) Elton äter sista gången typ vid 24-tiden

2011-11-26 @ 19:14:23
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback