Hejsan hoppsan fallerallera

Mamma tjatar om att det är pyjamaskris och att jag behöver fler pyjamasar tomten. Eftersom jag har st 68 nu så gissar jag på att st 74 och 74/80 blir bra.

Jisses vilken stor grabb jag är, stor och cool.

Igår lärde jag mig läsa! näääääe jag bara skojar men om jag ska lära mig läsa måste jag ju ha böcker!?

Bu och Bä är mina favoriter, Gittan är mammas favorit men jag börjar tröttna på att höra Gittan och älgbrosorna om och om igen.

höhö mamma-tok.


Så snälla tomten det önskar jag mig oxå.


Pappa sitter här bredvid och säger att jag ska önska mig en diskmaskin! Vad tusan jag ska ha den till!?

Han är lika tokig som mamma höhö.


Det har dom inte ärvt efter mig.


Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback