Egen säng

Mamma och pappa, fast mest mamma har bestämt att jag hädanefter ska sova i egen säng, helt själv!?

Anledningen är att mamma vaknade och satt hjärtat i halsgropen härom natten när hon såg att hennes täcke låg över mitt ansikte.

Så nu får jag inte sova i mammas och pappas säng.

Mamma tycker att det är tufft och svårt, men hon är stenhård och står fast vid sitt beslut!

Höhö jag har bara hunnit sova i min säng i en natt, snart är jag nog tillbaka bredvid mammi igen.

Fast mamma har nog rätt, det brukar mammor ha.

Även om jag inte besvärades av mammas täcke över mitt ansikte så förstår jag att mamma blev rädd och hade jag kunnat hade jag kramat om mamma och sagt att det gör inget det gick ju bra, så brukar alltid mamma göra när jag blivit rädd eller ledsen/gjort mig illa.

I vilket fall så sov jag helt själv i min säng hela natten förutom kl 1.00, då grät jag. Både mamma och pappa kom som en raket och tröstade mig och talade om för mig att allt var bra. Dom har ju oftast rätt så jag blundade och somnade om.

Jag tror att det är mamma som sovit sämst, hon har saknat mig.

Tok-mamma, jag ligger ju i sängen bredvid, JÄTTENÄRA...höhö.


Förutom att jag nu måste sova i min egna säng har mamma och pappa kommit på att dom ska införa bättre rutiner!?

Jag har rutiner men dom ska tydligen bli bättre, vad det innebär återkommer jag med.


Det låter läskigt och jag vet inte om jag kommer att gilla det!.


Hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback