Babymassage

Är nog inget för mig, eller jo jag älskar massage, fast bara hemma där det är bebis-fritt.

Igår började jag nämligen gråta jätte super mega mycket när Tage började gråta! Jag blev rädd.

Sen grät jag och grät sen somna jag.

Så jag åt, grät och sov!.


Igår var även Bertil med, han grät oxå. Liam var fortfarande hemma i "gymmet" eller slöa i babysittern för på massagen var han då inte.

Jag hade hellre stannat hemma i min babysitter om jag fått välja. Läskigt med skrikiga bebbar.

Efter babymassagen blev mamma och pappa kaffesugna och jag passa på att charma alla jag såg på fiket och slurka i mig en skvätt mjölk.

Väl hemma och övertrött av alla intryck förvandlades jag till mini-godzilla.

Mamma placerade oss i köket vid fläkten och sjöng vem kan segla 100 gånger, runt den 10onde gången brukar jag alltid blunda.

Men mamma slutar aldrig sjunga förrän jag somnar på riktigt.

Pappa tog även fram dammsugaren för att verkligen vara säker på att jag skulle somna, han passade även på att städa! SUPERBRA tyckte mamma.

Höhö dom är så smarta mina föräldrar för sakta men säkert förvandlades mini-godzillan till en liten mini-gris.

Mamma kallar mig för knorris för jag låter så mycket när jag sover!? Och jag har även börjat flaxa som en galen fågel!?.

Jag tror hon luras, jag är söt när jag sover.

Mamma kan inte sova pågrund av mitt knorrande och flaxande så mamma är en trött mamma.

Jag tycker mamma får skylla sig själv som sitter uppe och ugglar till sena natten, Jag somnar klockan 7 jag.

Sådeså.

Hejrå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback