Alla mina kompisar

Min mamma och pappa verkar tro att jag inte har några kompisar!?

För häromdagen köpte dom en till kompis!?

Han heter Pål och är en apa.


Jag gillar att äta på Pål höhö



Så nu har jag Rosa,Doris, Bosse,Torsten, Allan och Pål! Sen har jag Harriet,Sigge och Snigel men dom leker jag typ aldrig med.


Snigel, min tax leker mest mamma med eller leker, hon drar i ett snöre och snigel rullar frammåt!?

Kossan Rosa funkar kanon när jag ska sova, hon "sitter" på mitt huvud och jag somnar sött.

Råttan Doris vaktar mina nappar, bra vakt-råtta för alla är kvar.

Bosse hänger som vanligt inne i badrummet ovanför skötbädden.

Abborren Torsten hänger mest med Doris om jag ska vara ärlig, dom vaktar lixom tillsammans.

Allan är ett bi som surrar och sticker mig på näsan, jag tycker det är hysteriskt roligt. (nä det är inte Allan på babymassagen).

Pål är just nu min favvo just för att han är så god att äta på och sen för att han är ny i gänget.

Harriet och Sigge är två björnar som sitter i min säng och vaktar mig.


HEJ HEJ Vink VINK....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback