shopaholic

Shoppingförbudet har ju gått sådär.


Men bara nödvändiga saker till Gunnar, såklart!



Bla en filt från Mattis mormor och morfar.



Den ser ybermysig ut och jag tror Gunnar kommer tycka desamma.

Pappa Mattis kunde såklart inte låta bli när han såg dessa underbara brallor.



Nästan så att man skulle vilja äga ett par själv.

Jag är dock supernöjd med mina fantastiskt underbara mamma mjukisbyxor, jag vill aldrig ta av mig dom och snygga är dom oxå. Funkar även om man inte är gravid. HM 199;- ett måste.


Då jag tror att Gunnar kommer dreggla, för det gör små barn. Har vi införskaffat dessa.



Funkar ju även om Gunnar skulle vara ett undantag och inte dreggla alls eftersom dom är rätt fräsiga.

Ett par tuffa blåa jeans leggings i bommul är ett måste.



Jag har suktat efter dom länge och nu äntligen är dom i vår ägo (helt gratis).

rea som blev halva reapriset som blev 50 kr rabbat som alltså blev gratis.


Hade även mer rabbatar och det resultera i en gratis body.



nämligen denna.


förra helgen var vi hem till Sandviken och var på party, Gunnar diggade musiken men morsan blev snabbt trött och vi lämnade festen ganska tidigt.

På vägen till tant Marie och festligheterna stannade vi till i Storvik (innan vi skulle till Gunnars mormor och få mat) på marknaden och det gick ca 2 min så var det kört, Gunnar är bortskämd.



Men den var allt för söt för att inte få följa med hem.


Sen har tant Sofia shoppat kläder åt Gunnar (inte bara vi som skämmer bort).

Jättefina kläder och bla dom här byxorna som jag är förälskade i.



Endast 5 kr, begagnade men som nya.


Nu tror jag det var slut där.


Trots att det är pyjamasar i st 50 vi behöver kommer vi hem med en massa annat!?

Jag blir inte längre förvånad.


Gunnar har fått en säng oxå. TOPPENBRA!

- Tack säger Gunnar till Farmor och Farfar (Och Kent)


Mattis tror att han kommer lägga sig på Gunnar när han sover, så det är ju en himmla tur att vi fixat en säng. Hur han ska muta Gunnar att sova bara i sin säng vet han nog inte själv ännu.

GOOD LUCK.


Hej svejs...



Kommentarer
Postat av: Caroline och hennes två V:n

Synd att jag inte visste att du tänkte köpa dom där dregglisarna, jag har nämligen likadana plus två färger till, oanvända.



Jisses så mycket kläder jag har rensat ur som Viggo inte hunnit använda eller vuxit ur direkt :(

2011-05-27 @ 23:09:22
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback