Crazy cats or crazy dreams

I natt födde jag barn.

Jävligt jobbigt när jag vaknar ocn inser att jag blir tvungen att genomgå smärtan och förlossningen i augusti igen.

Om jag ska vara ärlig så gjorde det inte ett dugg ont och allt gick väldigt fort.

En perfekt liten flicka.

Kroppen blev mer vältränad och mer slank än innan graviditeten så fort bebben var född.

Så nu önskar jag mig en liknande förlossning i augusti.


Egentligen är jag inte ett dugg förlossningsrädd och förbereder mig mentalt att det kommer göra förbannat jävla ont. Vare sig smärta eller ej så är det likförbannat värt allt för att få våran lilla M.

Önskar ibland att Mattis kunde ta förlossningsdelen!? Istället får han agera hemmakarl, diska, laga mat och tvätta.

Rättvist.


Han är så bra min home man och jag är lyckligt lottad att.................................................................slippa diska.


Förutom att jag kämpat med att smärtfritt föda barn i natt brukar jag drömma om katter!? Tre gånger har jag nu drömt om Katter och det kryllar av katter överallt, det spelar ingen roll om jag är hemma eller om jag är hos någon annan, i affären, hos doktorn, ute eller inne.  Dom är ÖVERALLT och MÅNGA!?

är det en liten kattunge vi väntar!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback