Monsterdjur och mini semester

Jag är fortfarande i v 16  och går in i v 17 på söndag.

Jag har gått upp precis 2 kilo sen inskrivningen den 24 jan (v 10-11) jag har fortfarande svårt att se att magen växer!? men antar att man blir spgelblind som man blir annars oxå.

Jag vet inte om det är fullt möjligt men jag tycker magen krympt?


I morgon tar vi en mini "semester" till Lem, ockelbo och Gästrike-Hammarby för att på söndag entra lager 157, som jag längtat.

Vi kommer tyvärr inte kunna hälsa på någon då vi är uppbokade hela lördag men jag tänker på er alla.



En av dom här vill flytta hem till oss och bli lilla Ms bästa kompis.




(sen att den kostar 400kr spelar ingen roll)


Eller den här.

Hej hej.



Nu ska vi laga MAT för lilla M "skriker" MAAAAAAT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback